یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 19 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۰:۰۲:۵۴

پیش بینی اختلال در ٧ سکوی نفتی شل در پی اعتصاب

باشگاه خبری فراساحل: پیش بینی می‌شود اعتصاب کارگران نفت و گاز دریای شمال که قرار است در هفته آینده صورت گیرد، عملکرد سکوهای نفت شل را به شدت مختل کند. به گزارش خبرگزاری رویترز، اتحادیه کارگری نفت و گاز انگلستان روز دوشنبه (٢٨ تیر ماه) اعلام کرد اعتصاب کارگران بخش تعمیر و نگهدای شرکت خدمات نفت و گاز "وود گروپ" که هفته آینده انجام خواهد شد و ٢٤ ساعت نیز به طول خواهد انجامید، به شدت عملکرد چندین سکوی نفتی رویال شل را در دریای شمال مختل خواهد کرد.


این اعتصاب که در ٢٦ ژوئیه (سه شنبه، پنجم مرداد ماه) انجام خواهد گرفت اولین اقدام اعتراض آمیز کارگران انگلیسی دریای شمال در ١٠ سال اخیر محسوب می‌شود. آنها در اعتراض به قطع دستمزدها و فشردگی ساعت کاری کارگران نفت و گاز دست به این راهپیمایی خواهند زد. تصمیم قطع دستمزدها و افزایش ساعات کاری کارگران از نتایج افت قیمت جهانی نفت و افزایش هزینه‌ها است. یکی از نمایندگان این اتحادیه اعلام کرد که کارگران قصد دارند در پی این اقدام، در چند هفته آینده نیز به چندین اعتصاب سه ساعته دست بزنند.


پیش بینی می‌شود که اعتصاب هفته آینده کارگران تعمیر و نگهدای شرکت وود گروپ بر عملکرد هفت سکوی نفتی شل، از جمله تأسیسات برنت تأثیر بگذارد، اما الزاما تولید این سکوها مختل نخواهد شد. به گفته یکی از کارکنان شرکت شل، این شرکت در تلاش است که این اقدام اعتراض آمیز، ایمنی تأسیسات و سکوها را به خطر نیاندازد، اما اتحادیه کارگری در بیانیه ای اعلام کرد: پیش بینی می‌شود که این حرکت به شدت عملکرد سکوهای نفت شل را مختل کند. شرکت وود گروپ اعلام کرد که به درگیری با کارگران خود و و اتحادیه کارگری ادامه خواهد داد تا به نتیجه برسند و مشکل را حل کنند. شل امیدوار است که شرکت وود گروپ و کارکنان آن به توافق برسند.



  کد خبر : 1957
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :